金文拔芝士夾心餅

我入去Donki本來係想買餸嘅,但係佢冇我想要嘅蔬菜,啲牛蒡淨返兩包奀chichi,想買紫蘇葉又一包都冇,係太受歡迎啲人買晒?定係大家唔鍾意食,滯銷所以舖頭決定唔上架呢?我寧願係前者,咁下次都有機會買嘛。 最後買咗啲香腸,買咗啲紀文嗰啲丸,同牛角紫菜飯素就走人,喺就行到去cashier嘅位置,見到有啲產品做大清貨,Petit啲零食而家包裝改咗,短咗,份量畀以前少咗大概兩三成,我冇買好耐,但今日呢個芝士餅兩蚊咋,食得切唔係唔買呀嘛? 話時話以前佢同一個系列有一隻綠色包裝嘅夾心餅,都係芝士餅,不過唔係呢種餅乾,係似迷你Ritz同夾住嘅係車打芝士,嗰隻仲好食,今日買呢隻唔係唔好,但我覺得冇咁香囉,但兩蚊咋,我真係唔敢太demanding囉。

平均消費
HK$2
地址
DON DON DONKI 屯門市廣場店
Shop UG001-UG023, UG/F, Tuen Mun Town Plaza Phase 1, 1 Tuen Shing St, Tuen Mun, 香港
評分
4/5
😀
😀
下一篇載入中